Regulamin

Nasze zasady są proste

  1. Naprawiamy wszelkie Artykuły Gospodarstwa Domowego zasilane z sieci elektrycznej.
  2. Naprawy urządzeń o dużych wymiarach dokonujemy u Klienta, w skrajnych przypadkach może zaistnieć potrzeba zabrania sprzętu do siedziby naszego serwisu.
  3. Zgłoś awarię kontaktując się z nami telefonicznie
  4. Dokładnie wypełnij wszystkie pola formularza, to pozwoli nam jak najlepiej przygotować się do wykonania zadania.
  5. Najpóźniej następnego dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, by ustalić szczegóły wizyty serwisanta.
  6. Dopiero po telefonicznym ustaleniu warunków naprawy realizujemy zgłoszenie.
  7. Zgłoszenia naprawy przyjmujemy również telefonicznie w godzinach pracy naszego biura.
  8. Dojazd i diagnoza wyceniane są indywidualnie. 
  9. Za usługi możesz zapłacić kartą.